inte bra, IINTE bra

usch nu sitter jag här alldeles för mig själv. mamma är sjuk, alla är sjuka, och jag, jag håller på att bli det jag med. för omväxlings skull liksom.
Det passar ju bra till 15-årsdagen, och till dalalagslägret och till MusikDirekt. MYSIGT.
nej, nu ska jag tugga esperitox, dom 4 tabletterna som är kvar. sen ska jag massera mina öronsnibbar och dricka äckel-dryck som tydligen är väldigt bra för immunförsvaret(varför ska allt som är nyttigt vara äckligt? - nej förresten, sallad är ju asgott. men banan tex. och fiskleverolja. och sånt...typ...)

jaja, nog med babbel. Vi fick 1000 spänn för våran förrförra spelning, till studiotid alltså. fan vad niice.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0