jag säger hey (hey) vilken underbar dag det e

när man kan vara som man e, och ändå leva tillsammans, ååååååå du måste lyssna till dig själv... haha artur är ju kungligt när man är ensam hemma!

ja, idag så skulle jag och massamassa flera åka skidor. men se nej det gick inte, jag har nämligen stukat foten för 1:a gången i mitt liv. Tur att man fick proffshjälp med laser och allt, så det fixar sig.. lite coolt.

nu är jag hemma själv, känns lite tokigt att vara hemma när man inte ens är sjuk. men borde ju plugga. men hallå jag har ju stukat foten. så...?

är jättehyper och jätteglad, har varit det både igår och idag och i förrgår. mest igår, då var det däämpet som gällde kändes det som. oiii oiiii.

PÅ TORSDAG ÅKER VI v


-men halåå kan inte ladda upp bilder?? jävla mozilla firefox



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0