lite bilder från Hudikresan

oooh har fortfarande kvar lyckoruset inom mig.
men saaaatan - idag provade jag att träna igen efter stukningen. gick inte bra alls faktiskt, vred till den igen, dock mycket mildare, så det ska nog gå bra. sen snöar det också. lyckat.
Dom här bilderna från fredagskvällen får mig på betydligt bättre humör!   ^^


på ett cafe, jag tuggar förfullt på min kaka.

oj jävlar vad hon ser nöjd ut då?

söta tjejer

söt kille

riktigt jävla duktig kille

nicklas hocker(!) och alvina

ni kanske undrar vad han säger där, jo: först säger jag såhär, efter en goo kram: skulle du vilja ta ett kort med mig också? då säger han såhär: såklart, jag är ju bara här en gång ellerhur? alla som träffat honom säger att han är grymt trevlig. jag säger detsamma, den stunden jag tog ett snääg med honom. synd att kortet inte blev så bra då men...

Nicklas Hocker(!) and the girl in his dreams.

påväg hemåt...

tack allihop som gjorde denhär resan till vad den blev, AWESOME, man. haha

//ingerr

Kommentarer
Postat av: magda

gud vilken ful bild på mig haha, pappa ba när han ser bilden: ni ser välldigt bra ihop;) haha. gud resan var så jävla grym!

2010-03-21 @ 17:50:11
Postat av: ingerr

din far är för skön, och visst har han rätt. älskar dig busunge

2010-03-22 @ 20:55:23
Postat av: agda

hahah! han är ju som han är XD

2010-03-22 @ 21:16:53
Postat av: kajsa

nicklas + magda = perfect match! dom ser verkligen perfekta ut ihop ;) haha :D

2010-03-26 @ 18:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0