Livet, iallafall mitt liv

Finns så sjukt mycket grejer jag skulle vilja göra just nu, men som inte går, eller som helt enkelt inte blir av.



vill träna, röra på mig, leka med en fotboll, spela tennis, springa. det kryper i min kropp. Men har man stukat foten så har man, bara att vänta en vecka till. så är det.



vill spela med domhär kinky människorna. vi har typ 20 låtar vi ska spela på torsdag. kan inte många av dem. bara att öva. men vi har så kul ihop. så jävla kul...



vill studsa runt på värsta konserten. släppa loss, skriksjunga till sköna låtar, skratta, leva. hih



jag vill mysa på en pir med fina vänner. ha ont i röven efter allt cyklande, käka gott och blandat, räk baguett och bara titta på en underbar solnedgång tillsammans med cornelis vreswijks Sommarkort. jag vill cykla Siljan Runt igen. igen igen igen


jaja, sitter här och diggar störtskön musik och upplever gamla minnen. är ju inte helt fel det heller. nu ska jag duscha!



-haha idag sjöng jag och Anna på musiken, inför klassen alltså. Som alltid när vi ska göra saker ihop börjar vi dögarva. haha, vadå det är ju kul att garva? vid fel tillfällen också, även fast man ångrar sig liite. men vafan det är ju kul att skratta?  jaja. vi har kul ihop du och jag!

Kommentarer
Postat av: gret

ja, igen och igen!

siljan för alltid.

jag älskar dig.

2010-03-23 @ 11:50:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0