OHH...

om man frågade alla jäntor i hela världen vad dom tycker är sexigast på en kropp skulle nog väldigt många svara magrutor. Skulle någon fråga mig vad som är det snyggaste/sexigaste på en kropp skulle jag lätt svara: HÄNDER.

stora fina solbruna händer, mmmmmmm.
där snackar vi snygga händer.



höga kindben, mörka ögon, djup röst
och dålig hållning är andra saker jag personligen är riktigt svag för, om vi nu snackar utseende.

andra kanske tycker att tjocka ögonbryn är asläckert, att skägg och kroppshår är hett som solen, eller att somsagt, magrutor äger allt.

Alla tycker olika, ingen har fel, alla har rätt.


Kommentarer
Postat av: maaag

nicklas hockers händer och allt är så jäkla sexigt,snygg och knfkqkhwfkbwkjhfjhjwhjcbjqhwjfh jag får damp för han är så jäkla heet! aaaaaaaaaaah

2010-03-07 @ 11:02:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0