vad händer med mig själv?

mina "spådomar" från igår visade sig vara sanna. vaknade klockan 2 inatt och kände hur mina halsmandlar svällt upp, och hur mina bihålor var igentäppta, och hur mitt huvud dunkade(var vaken i 2 timmar, man tänker väldigt bra på natten)
hann knappt bli frisk från min förra förkyldning innan något slår till igen. vad är det som händer?

- jag kommer efter i skolan
- jag blir depp
- jag missar massa händelser
- OCH det värsta, jag kan inte träna, inte spela fotboll. Det gör mig galen på riktigt!


jag ställer mig själv frågan : varför måste jag avstå från en massa roliga saker när inget ändå blir bättre? - men man kan inte träna med tjocka halsmandlar fan. får bara hoppas innerligt att det går över tills helgen. 

nu vill jag till Koster. Där andas jag frisk luft och umgås med dom jag älskar.







underbart

Kommentarer
Postat av: greta

du har så rätt!

jag vill dit, och det är nu.



fredag, (ska vi gratta er då??)

voreen bra klväll att göra det på!!!

2010-03-09 @ 20:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0