jarråååh!

BERT!!! -tjenatjena mittbena! (citerat Åke). har sagt så hela dagen!?!

det var ett tag sen vi råkades men jag har haft en hel del för mig...

- vi har spelat 2 matcher. en oavgjord och en vinst. helt klart godkänt enligt mig! :)

- varit på ett sånt här dalalagsläger i mora. det var helt okej. blev dock inte alls ledsen når jag fick mejlet att jag " bara" är reserv till norrlandslägret. Var inte sugen alls på det ändå så, antar att de märkte det därborta. vet inte varför det inte är roligt längre? kanske för att jag alltid får vara ytterback och det är svårt somfan, att jag saknar mina vänner, eller för att jag har så mycket annat hemma. wellwell, hoppas det går väldigt bra för tjejerna!!

- har varit i studion och spelat in idag igen. det var helnice. vi körde hanns låt och en upp till kamp-låt. great. s
en hängde vi i stora staden och köpte massa sommarkläder! redigt pepp på sommar och bruna ben nu !

- om 2 dagar åker vi till grekland. lagom nice sådär !

- imorgon blir det jobbet med greta och anna och såkert några fler. trevligt. sen blir det träning, awesome. är förkyld men vill verkligen träna innan vi åker :)

kramään


bruna trötta och fina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0