vi måste höja våra röster för att höras!

hoppas ni hade en bra valborg, för det hade jag senni.

har massa feting nicea (?) bilder, men dom finns på kameran och inte på datan. dummer!
idag har jag jobbat! har målat och skrapat och allt sånt där med greta och anna. 52:-/tim. tjänade alltså 312:- idag.

aa och sen såg vi världens sötaste kissemiss. ville bara säga det. gulligulligull.
Hade hoppats på träning imorgon, men tydligen blev det inte så... jahapp, a tennis blir det iallafall. Är sjukt sugen på att röra på mig!

nu tycker jag att vi går och kramar alla nära och kära, eller kanske ge en fin liten komplimang till någon man inte känner så bra? Dom blir nog superduperglada då. awesome, visst älskar man att göra folk glada?!

kramkramkramkramkram

nawwwwen på greta!


höhöh oj en painttevkning sen nåt år tillbaka. gulligt! en sån frisyr som hon i mitten har är så jävla snygg, på dom som passar i det. synd att inte jag passar i det, annars skulle jag haft det, tror jag! :D

oj är värsta glad nu. vill bara ge massa kärlek, känner mig som typ Tomas Di Leva. ta hand om er, folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0