we're off

ooh yes we are... soon. oh my good. sounds good, yeah, man? - yerah great, dude, its awesome... vill vara värsta amerikanen och snacka som kelso i thats 70s show, vill inte ni det?? och leva på 70-talet vill jag också för den delen. jag och några till såg "en kärlekshistoria" igår. då vill man leva på den tiden.  soeta som faen.

a somsagt så åker vi om typ 3 timmar. mindre tillochmed. pepp somfan, det regnar här, men en fågel viskade i mitt öra att vädret var ungefär precis tvärtom i grekland. fucking mörkrött på väderkartan ju :O




a men det där är ju drömmen! - citerat greta. Instämmer helt!

gulligulligull. älskar stora munnar. det är fint.

ha det bra hemma nu. ta hand om Sverige medan vi är borta

Kommentarer
Postat av: gretasomsaknardigmestmestmest

jag vill bara meddela att igår (lördag) hade vi världens mysigaste dag med sol, bad (bara hanna badade), solkräm, grillad kyckling och beasås, saft, radio, solstolar, beachtennis. aa, hoppas ni också hade en nice första dag i grekis.

vi hade 25 precis som hohs er. :)

vi blev bruna igår men ni kommer säkert bli brunare än oss iaf ;)

för ni är riktiga solisflickor,

jag saknar er. PUSSHEJ älskadfe ingaplinga /grreta

2010-05-16 @ 11:17:01
Postat av: gretagreta

hej igen.

åh, vill ha dig här i sverige. vi har haft fint hela veckan men nu mulnar det på.

hoppas ni har det bra. jag såg den snygga teniistränaren idag. han är faktiskt fett snygg.

(jag vet att inte kmr se det här för ens du kommit hem men vad gör det. roliga meddelanden är alltid nica a få oavsett sent eller tidigt.)

i love you. PUSS

2010-05-21 @ 13:09:31
Postat av: gregergreta

ingrid. det är du och han nu. precis som en kärlekshitoria..

soet

2010-06-16 @ 14:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0